مراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه(س) در شهرری برگزار شد

شهرری (پانا) - مراسم عزاداری حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور پرشور مردم ولایی و سوگواران اهل بیت علیهم السلام در آستان اما‌مزاده ابوالحسن(ع) شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،سعید کریمی مدیر بقعه امامزاده ابوالحسن(ع) در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم گویی و تسلیت به مناسبت وفات کریمه اهل بیت علیهم السلام، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیقی نصیب شد تا مراسمی برای عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امامزاده ابوالحسن(ع) از نوادگان امام جعفر صادق(ع) است و با چهار نسل به ایشان می‌رسد، گفت: سعی می کنیم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی-مذهبی، مردم را با این امامزاده واجب‌التعظیم بیشتر آشنا کنیم.

کریمی با تشریح برنامه های آستان گفت: در مدت ۵سالی که خادمی این بقعه متبرکه را برعهده دارم، فعالیت های زیادی در مرمت و توسعه آستان صورت گرفته و همچنین با اجرای برنامه های مختلف با حضور سخنرانان مشهور شاهد افزایش زائران بودیم.

لازم به ذکر است که در این مراسم که با حضور پرشور مردم ولایی و سوگواران اهل بیت علیهم السلام برگزار شد، آیت الله سید احمد خاتمی به سخنرانی پرداخت، امیر عباسی مرثیه سرایی کرد و دعای پرفیض کمیل با نوای حسین سازور قرائت شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار