مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان :

تربیت نسل فردا امری خطیر و حساس است

دوره آموزشی مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان فلاورجان با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان ، در سالن امیر کبیر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در حوزه سازمان دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان تقدیر نمود .

آقای زهیری در جمع مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان اظهار داشت : با نگاهی در راستای تربیت اسلامی به این باور می رسیم که تربیت نسل فردا امری خطیر و حساس است چرا که ما باید دانش اموزان را به صورتی تربیت کنیم که توان مقابله با روزهای سخت زندگی را داشته باشند" ‌.
رئیس سازمان دانش آموزی استان با اشاره به وجود خطراتی که در جامعه در کمین دانش اموزان است و وجود آسیبهای اجتماعی عنوان نمود :" مربیان سازمان دانش آموزی باید فضای شاد و بانشاط همراه با امنیت خاطر برای دانش اموزان در مدارس فراهم کنند که دانش آموزان بدون دغدغه و ترس و با امنیت خاطر بتوانند مسائل و مشکلاتی را که با ان مواجه می شوند، مطرح کنند و مربیان بتوانند به نحو احسن در حل مشکلات به آنها کمک کنند"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار