رئیس پلیس راه استان اردبیل خبر داد:

افزایش 23 درصدی تصادفات مرگبار در محور مغان _اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس پلیس راه استان اردبیل از افزایش تصادفات منجر به مرگ در محور مواصلاتی مغان به اردبیل طی 9 ماه امسال نسبت سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ حجت فتاحی اظهار کرد: متاسفانه تصادفات منجر به مرگ در محور مواصلاتی مغان_ اردبیل طی 9 ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 افزایش داشته است .

وی با اشاره به اینکه تعداد تلفات تصادفات جاده‌ای 9 ماه نخست امسال هفت مورد بوده است بیان کرد: جاده اردبیل- مغان رتبه آخر کاهش تلفات جاده‌ای پاسگاه‌های استان را به خود اختصاص داده است .

رئیس پلیس راه استان اردبیل تاکید کرد: طبق آمار تلفات ضروری به نظر می‌رسد که باید هرچه زودتر نسبت به ایمن‌سازی این محور مواصلاتی تدبیر اساسی انجام گیرد .

فتاحی به رتبه نخست کاهش تصادفات اشاره کرده و اذعان داشت: در رتبه نخست کاهش تصادفات جاده‌ای نیز محور اردبیل-‌خلخال در راس قرار گرفته و این در حالی است که امسال ۲۰ درصد تصادفات در این محور به ثبت رسیده است .

وی تصریح کرد: در رتبه دوم محور پارس آباد - مشگین شهر و در رتبه سوم محور اردبیل - سراب قرار گرفته و رتبه چهارم کاهش تصادفات جاده ای نیز مربوط به محور اردبیل - آستارا میباشد .

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در محور گرمی - بیله‌سوار نیز طی 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوتی به وجود نیامده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار