حاجی دلیگانی: باید برای افزایش قیمت‌ها فکری شود/ لاریجانی: درحال حاضر جای نگرانی نیست

تهران (پانا) - نماینده مردم شاهین شهر در جلسه امروز مجلس در تذکری به گرانی‌های بودجه پیشنهادی 1397 اشاره کرد و خواستار اندیشدن چاره‌ای برای آن شد اما این موضوع با واکنش، علی لاریجانی، رئیس مجلس همراه شد.

کد مطلب: ۶۹۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 6 دیماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به بند 11 ماده 24 آئین نامه داخلی مجلس در خصوص شأن مجلس، وظیفه نمایندگان و هیات رئیسه گفت: متاسفانه خبر دروغ افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان مجلس موجب تشویش اذهان عمومی شد و جایگاه مجلس زیر سوال رفت بنابراین باید ریشه این جعل پیدا و بررسی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: خبری در خبرگزاری خانه ملت راجع به اعتبارات نیروهای مسلح و سپاه منتشر شده که کذب است لذا سبب هجوم انتقادات به مجلس می شود بنابراین این موضوعات باید به طور شفاف مطرح شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در استان اصفهان ادامه داد: همچنین در خصوص افزایش قیمت بنزین و واقعی سازی قیمت ها در لایحه بودجه باید تدبیری شود که نگرانی ها رفع گردد.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده باردیگر بر کذب بودن مسئله افزایش حقوق نمایندگان تاکید کرد و اظهارداشت: در مورد خبر افزایش حقوق نمایندگان که به کذب مطرح شد حتما پیگیری ها انجام خواهد گرفت در این خصوص حتی با نمایندگان کمیسیون تلفیق بودجه صحبت کردیم که از افزایش درآمدهای بالا علاوه بر مقامات نیز جلوگیری شود تا آرامش ایجاد گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در خصوص بنزین و یارانه نیز همه ابعاد بررسی و ملاحظات در نظر گرفته خواهد شد، در واقع اگر کمیسیون تلفیق بودجه این موارد را تصویب کند به معنای مصوبه مجلس نیست زیرا نهایتا در صحن علنی تعیین تکلیف می شود بنابراین در حال حاضر نگرانی وجود ندارد، رسانه ها نیز در انتشار اخبار باید تمام دقت لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار