در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

ممنوعيت ازدواج دختران زير 13 سال در دستور كار نشست ابتکار با نمایندگان زن مجلس

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوري در امور زنان و خانواده از برگزاری نشست مشترک با نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی با موضوع مقابله با کودك‌‌آزاري و ممنوعيت ازدواج دختران زير 13 سال خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با پانا درباره برگزاری نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود جلسه‌ای با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان و به ویژه دختران با موضوع ممنوعیت ازدواج دختران زیر 13 سال برگزار شود .

معاون رئيسجمهوري در امور زنان و خانواده درخصوص برگزاری جلسه مشترک معاونت زنان با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تا پایان سال جاری گفت: ان‌شاءالله تا پایان سال این نشست مشترک برگزار می‌شود و امیدواریم تصمیمات خوبی در زمینه مسایل مربوط به کودکان و نوجوانان اتخاذ شود.

معصومه ابتکار در اولین نشست خبری خود در سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که در پایان مردادماه برگزار شد، در پاسخ به پانا از برگزاری نشست مشترک تخصصی با فراکسیون زنان مجلس درباره لایحه حمایت از حقوق کودکان و ممنوعیت ازدواج کودکان زیر 13 سال گفت: در این زمینه همکاری‌های جدی با مجلس و حقوقدان‌ها خواهیم داشت و از تجربیات گذشته و همچنین سایر کشورها استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار