دستگیری باند بزرگ قمار آنلاین در مازندران

رئیس پلیس فتای مازندران از دستگیری افرادی که با طراحی سایت‌هایی با عناوین مختلف اقدام به قمار آنلاین و کلاهبرداری از مردم در فضای‌مجازی می کردند، خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سرهنگ حسن محمدنژاد در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا استان در پی تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سایت‌هایی که با عناوین مختلف اقدام به قمار آنلاین و کلاهبرداری از مردم در فضای مجازی می‌ کردند، شدند.

رئیس پلیس فتای استان مازندران،افزود: پس از شناسایی و دستگیری عوامل گرداننده و مدیران سایت‌های موردنظر، با هماهنگی مرجع قضایی متهمان این پرونده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات اولیه به ارائه بازی های قمار و کلاهبرداری از مردم از طریق فضای مجازی اعتراف کردند.

سرهنگ محمدنژاد تصریح کرد: متهمان از حدود 9 ماه پیش تا کنون با طراحی سایت‌ها و کانال‌های قمار در فضای مجازی، اقدام به انجام این فعالیت مجرمانه می کردند و از این طریق مبالغ زیادی وجه نقد به جیب زده‌اند .

محمدنژاد درادامه اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم رایانه‌ای و مخابراتی اعم از گوشی، تبلت، خطوط مخابراتی و ... کشف شد .

وی با بیان این که در بررسی از حساب‌های بانکی این کلاهبرداران تراکنش‌های مالی بسیار بالا که بیش از میلیاردها ریال بوده شناسایی و کشف شد گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

رئیس پلیس فتا استان مازندران با بیان اینکه اعتیاد به قمارآنلاین، خانمان‌سوزتر از اعتیاد به مواد مخدر و نظیر آن است از خانواده ها خواست: به فرزندان خود بیاموزند که آینده و زندگی خود را با شرکت در قمار آنلاین تباه نکنند.

رئیس پلیس فتای استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که این گونه سایت‌ها باعث مشکلات زیادی اعم از مالی و عاطفی برای خانواده‌ها، خصوصاً دانش‌آموزان، دانشجویان، اولیاء‌ و حتی موجب از بین رفتن کانون گرم خانواده‌ها نیز شده اند از شهروندان خواست: نیروی انتظامی و پلیس فتا را امین خود بدانند و در صورت مشاهده قمار آنلاین در فضای مجازی مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار