نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی خبر داد

موافقت با اعتبار 40 میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب شرق مازندران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از موافقت و ابلاغ نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعتبار 40 میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب شرق مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، علی‌محمد شاعری از ازموافقت نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعتبار 40 میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب شرق مازندران خبر داد و گفت: اجرای طرح فاضلاب شرق مازندران یکی از اولویت های مهم بود که از یک سال گذشته پیگیری های لازم در این راستا انجام شد و امروز محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان برنامه و بودجه با اعتبار 40 میلیارد ریالی موافقت کرد و این موافقت ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با ابلاغ اعتبار امسال برای این طرح ، موافقت نامه مبادله می شود و پس از مبادله موافقت نامه، پیمانکار توسط شرکت آبفای شهری انتخاب خواهد شد و در نهایت عملیات اجرایی با اعتبار 4 میلیارد تومان در شرق مازندران آغاز می شود ودر سال های آینده با تخصیص اعتبارات لازم عملیات ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت:پیش بینی من این است تا حدود 4 سال آینده عملیات اجرای فاضلاب شرق مازندران با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان به پایان برسد.

شاعری خاطرنشان کرد: با اجرای طرح فاضلاب شرق مازندران بسیاری از مشکلات بهداشتی ومحیط زیستی بهشهر، نکا و گلوگاه حل خواهد شد و آبی که امروز در سطح معابر و خیابان ها جاری است وآلودگی آبهای زیرزمینی و مصرفی را به دنبال دارد تصفیه می شود و با بازچرخانی در چرخه مصرف قرار می گیرد.

وی بیان کرد: با بازچرخانی آب خام موردنیاز بهشهر، نکا و گلوگاه در بخش آبیاری فضای سبز و آب موردنیاز شستشوی معابر و خیابان ها و آب غیر شرب شرق مازندران تامین خواهد شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: 80 درصد آب مصرفی مردم شرق مازندران به فاضلاب تبدیل می شود که اگر فاضلاب این منطقه تصفیه نشود خطر بزرگی سلامت و بهداشت مردم شرق مازندران را تهدید می کند و منشا بسیاری از بیماری ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار