فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

تصادفات فوتی در اردبیل ۱۴ درصد کاهش یافت

اردبیل (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: تصادفات فوتی در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اردبیل ۱۴ درصد کاهش یافت.

کد مطلب: ۶۹۵۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سردار حسین عبدی در مراسم تجلیل از راهداران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوطه پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصادفات فوتی در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اردبیل 14 درصد کاهش یافت که این امر در سایه تلاش شبانه‌روزی پلیس و نیروهای حمل و نقل جاده‌ای استان تحقق یافته است .

وی با اشاره به این که تصادفات فوتی در اردبیل 46 درصد کاهش یافته است افزود: در دو سال گذشته نیز 10 درصد کاهش یافته بود که هم‌اکنون با کاهش تصادفات فوتی در استان روبه‌رو هستیم .

فرمانده نیروی انتظامی اردبیل نقش نیروهای راهداری را در خدمات‌رسانی به مسافران بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این راهداران به طور شبانه‌روزی در جاده‌های استان تلاش می‌کنند که تلاش آن‌ها شایسته تقدیر و قدردانی است .

عبدی ایمن‌سازی جاده‌ها را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: در این زمینه نیز اقدامات خوبی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام یافته که انتظار می‌رود این اقدامات هر چه سریع‌تر انجام یابد .

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز در این مراسم از کاهش تصادفات فوتی در استان خبر داد و بیان کرد: این امر در سایه تلاش نیروهای انتظامی، راهداری و پلیس راه استان انجام شده است .

یوسف خدادادی تصریح کرد: در خشونت و درگیری و نزاع شاهد کاهش 14.5 درصدی در اردبیل هستیم که در این زمینه امسال اقدامات خوبی انجام یافته است .

وی بیان کرد: طلاق نیز در 6 ماهه امسال 10 درصد کاهش یافته است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مشاوره‌های خانواده شاهد کاهش طلاق در استان اردبیل هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار