طراحی سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان در کشور

تهران (پانا) - ​سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان با هدف برقراری ارتباط میان فعالان حمل‌ونقل و شرکت‌های حمل‌ونقل توسط محققان یکی از شرکتهای عضو پارک علم و فناوری البرز طراحی شد.

کد مطلب: ۶۹۵۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، میثم نایبی، مدیر عامل شرکت طراح این سامانه با بیان این‌که این محصول با حضور دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی حمل‌ونقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته رونمایی شده است، گفت: سامانه مبین نخستین پایانه مجازی حمل بار در ایران است که 40 هزار راننده، سه هزار شرکت حمل‌ونقل و صاحبان کالا در آن همکاری می‌کنند.

مدیر سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان (مبین) از ارائه خدمات این سامانه در حمل‌و نقل جاده‌ای داخلی خبر داد و با بیان این‌که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌زودی ارائه خدمات در حمل‌ونقل بین‌المللی و ترکیبی آغاز می‌شود، تاکید کرد: سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان بستری برای ارتقای بهره‌وری حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون 40 درصد ناوگان جاده‌ای به صورت یک سر خالی تردد دارند، گفت: سالانه به دلیل اتلاف دو ساعته رانندگان، 500 میلیارد تومان از منابع کشور هدر می‌رود. یکی از اهداف سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان رفع مشکلات مربوط به ظرفیت خالی ناوگان جاده‌ای کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار