با همت خیران مدرسه ساز

کلنگ ساخت مدرسه ای سه کلاسه در شهرستان قلعه گنج به زمین زده شد

به همت خیران مدرسه ساز و بنیاد صدر، کلنگ ساخت مدرسه ای سه کلاسه در روستای دمیلک شهرستان قلعه گنج به زمین زده شد.

کد مطلب: ۶۹۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در مراسم کلنگ زنی این آموزشگاه ضمن تشکر از همکاری بنیاد صدر و خیران مدرسه ساز گفت: مدرسه سازی جزئی از باقیات و صالحات است که انسان های نیکوکار با درک این موضوع با ثواب تعلیم و تربیت شریک می شوند.

سعید احمدی گفت: تربیت، اساس و پایه یک جامعه است و تیز بینی و هوشمندی خیران جای بسی تقدیر دارد چون آنان با دلی آکنده از مهربانی و ذکاوتی مثال زدنی نیاز کشور را در نظام آموزشی دانسته و قدم در این راه گذاشته اند.

وی تصریح کرد: با همکاری دولت، بنیاد مستضعفان، خیران و بنیاد صدر بسیاری از مشکلات کمبود فضای آموزشی این شهرستان مرتفع شده است.

احمدی همچنین در جمع دانش آموزان و مردم روستای دمیلک گفت: دولت به وعده های خود در زمینه مسائل آموزشی عمل کرده است و امروز شما نیز باید با درس خواندن و تشویق به کسب علم از خدمات دولت در این بخش تجلیل کنید.

بر پایه این گزارش این آموزشگاه با زیر بنای 70 متر مربع در روستای دمیلک از توابع دهستان رمشک و در فاصله 170 کیلومتری مرکز شهرستان قلعه گنج در استان کرمان و با اعتباری حدود 500 میلیون ریال ساخته خواهد شد که هرینه ساخت آن توسط خیران مدرسه ساز و بنیاد صدر تأمین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار