نشست هم اندیشی مدارس هیات امنایی آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آبادبرگزار شد

رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش لرستان در نشست هم اندیشی مدارس هیات امنایی آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد گفت : آیین نامه مدارس هیات امنایی در راستای اجرای سیاست مدرسه محوری و به منظور ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس ، جلب و توسعه مشارکتهای مردمی، تقویت نظام مدیریتی، مالی و اجرایی مدارس مبتنی بر گسترش عدالت آموزشی به تصویب رسیده است .

کد مطلب: ۶۹۳۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ؛ رضا کیانی درباره منابع مالی مدارس هیئت امنایی افزود : اعتبارات دولتی که در قالب کمک به این مدارس پرداخت می شود و هدایا وکمکهای مردمی داوطلبانه که در خارج از فصل موعد ثبت نام دانش آموزان در چارچوب مقررات ابلاغی آموزش وپرورش دریافت می شود، از جمله درآمدهای مدارس هیئت امنایی در طول فعالیت شان است.

وي همچنين وجوهی که ازطریق شورای آموزش وپرورش شهرستان یا منطقه دراختیارمدرسه قرار می گیرد، وجوهی که از ارائه خدمات آموزشی وپرورشی فوق برنامه دریافت می شود و سایر درآمدهای قانونی را از ديگر درآمدهاي مدارس هيات امنايي اعلام كرد.
وی در ادامه کمک های مردمی در این مدارس را با هدف کیفیت بخشی به آموزش عنوان کردو ادامه داد : درآمدهای این مدارس را در 3موضوع سرانه واحدهای آموزشی ، کمک های مردمی و وجوه حاصله از خدمات آموزشی و پرورشی خلاصه می شود و باید به گونه برنامه ریزی شود که به رشد و اعتلای آموزشی و پرورشی دانش آموزان منجر شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار