با حضور مسئولین حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت استان

دوره توجیهی، آموزشی دستورالعمل جامع درس تربیت بدنی ویژه گروه های آموزشی برگزار شد

خاش (پانا) - دوره توجیهی آموزشی دستورالعمل جامع درس تربیت بدنی ویژه گروه های آموزشی با حضور مسئولین حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

با حضور مسئولین حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت استان دوره توجیهی، آموزشی دستورالعمل جامع درس تربیت بدنی ویژه گروه های آموزشی برگزار شد.

دوره توجیهی آموزشی دستورالعمل جامع درس تربیت بدنی ویژه گروه های آموزشی با حضور مسئولین حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در این دوره آموزشی گفت: معلمان تربیت بدنی باید مرکز شور و نشاط و مرکز افتخارات مدرسه باشند.

محمد کیخا افزود: تلاش داریم تا کلیه امکانات را برای دانش آموزان این مرز و بوم فراهم سازیم تا زنگ تربیت بدنی مفرح و شاد داشته باشند و علاقه به ورزش از دوران ابتدایی برای دانش آموزان نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش خاش هم گفت:‌ ورزش و فعالیت جسمانی نه تنها در ایجاد و حفظ تناسب اندام اثرات سودمندی دارد بلکه در پیشگیری از بیماری‌ها هم نقش مهمی را ایفا می‌کند و دانش‌آموزانی که قدرت و کارآیی لازم بدنی را دارد، قادر است وظایف و کارهای روزانه خود را بهتر انجام دهد.

کوچکزائی خاطر نشان کرد:‌ برگزاری دوره های آموزشی تاثیر بسیار خوبی در ارتقاء سطح ٱموزشی معلمان خواهد داشت.

عاطفه پارسا رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی ابزار مناسبی برای دستیابی به اهداف خطیر تربیت بدنی در مدارس را فراهم نموده است که یکی از این دوره ها "دوره توجیهی دستورالعمل جامع درس تربیت بدنی" است

وی افزود :هدف از برگزاری این دوره بالا بردن کیفیت آموزش و اجرای نظام ارزشیابی و معرفی ارکان اصلی اجرای مطلوب درس تربیت بدنی (که مستلزم امکانات تخصصی ساعت درس تربیت بدنی است) و آزمون هماهنگ پایه نهم و ششم استانی است.

شایان ذکراست: این دوره ویژه گروه های آموزشی سراسر استان و به مدت 2 روز در شهرستان خاش برگزار شد در حاشیه این دوره کارگاه های الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی، ارزشیابی درس تربیت بدنی با هدف کیفیت بخشی برنامه های تربیت بدنی در آموزشگاه اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار