جلسه هم اندیشی مدیران و موسسان مدارس غیر دولتی برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیران و موسسان مدارس غیر دولتی و آموزشگاه های آزاد آموزشی با حضور کارشناس مسئول مشارکت های غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات موزه آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تبریک هفته مدارس غیردولتی گفت: حدود ۱۵ درصد دانش آموزان ما در مدارس غیر دولتی حضور دارند که از آمار استان بالاتر است و نشان از علاقه مردم و عملکرد مناسب شما در این حوزه بوده است.

سیدجواد قوامی نژاد ادامه داد: برنامه هایی که در ابعاد مختلف در مدارس غیردولتی صورت میگیرد با مدارس عادی یکسان است و فقط تفاوت در نیروی انسانی است. در سال جاری و در سطح مدارس سه شعار را تدوین شده. شعار وزارت، اداره کل و شعار آموزش و پرورش نیشابور که تکیه گاه در این شعارها مدرسه است.

وی در ادامه گفت: شعار به معنی درون مایه هر چیزی است. شعار باید باشیم ولی نباید در شعار باقی بمانیم.

این مقام مسئول با اشاره به شعار آموزش و پرورش نیشابور گفت: مدرسه صالح ۷ ویژگی دارد که انتظار است مطالعه لازم در این زمینه صورت گیرد. ویژگی های ساده سازی، پالایش، متناسب سازی، تعادل، انعطاف پذیری، حاکمیت رابطه احسان و عدات و مشارکت و تعاون هفت ویژگی مدرسه صالح است. باید مدرسه صالح داشته باشیم تا جامعه مصلح شکل بگیرد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش های چندین ساله سعادتی مسئول سابق مدارس غیردولتی و قدمیاری مسئول جدید این بخش تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار