١٥ دی ماه، آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره ملی «هزاره باباطاهر»

همدان (پانا) - دبیر علمی کنگره ملی «هزاره باباطاهر» درخواست کرد متقاضیان در مهلت تعیین شده مقاله کامل خود را از طریق سامانه اعلام شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

کد مطلب: ۶۹۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی شریفیان اظهار کرد: همایش ملی «هزاره باباطاهر» ٩ و ١٠ اسفندماه در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان همایش منتشر شده و در اختیار مراکز فرهنگی، هنری و آموزش عالی قرار گرفته است، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه، ضمن ثبت‌نام در همایش، مقالات خود را هم ارسال کنند.

دبیر علمی کنگره ملی «هزاره باباطاهر» با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات تا ١٥ دی‌ماه تعیین شده است، تصریح کرد: متقاضیان در مهلت تعیین شده باید مقاله کامل خود را از طریق سامانه اعلام شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از مقالات این همایش به افراد برجسته سفارش داده شده است، بیان کرد: کمیته علمی همایش هم مشخص شده و مقالات ارسالی توسط دو داور ارزیابی خواهند شد.

شریفیان با تأکید بر اینکه مقالات برگزیده در قالب کتاب به چاپ می‌رسد، اضافه کرد: سایر مقالات منتخب هم در قالب لوح فشرده در همایش ارائه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار