برگزاری نشست مدیران هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش اسلامشهر

کارشناس مسئول فنی حرفه ای و کاردانش مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری برگزاری نخستین نشست مدیران هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران ، این نشست با حضور حبیبی پور ، مدیر آموزش و پرورش ، فرجی ، معاون آموزش متوسطه ، حسنی کارشناس مسئول فنی حرفه ا ی و کاردانش ، صحت ، ارزیاب طرح تعالی و مدیران هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش دخترانه و پسرانه اسلامشهر برگزار شد .

در این جلسه حسن حبیبی پور ، مدیر آموزش و پرورش در سخنانی، مدیران را به تعامل و همکاری موثر با یکدیگر توصیه نمود و در ارتباط با به کار گیری نیرو های انسانی مطالبی را بیان کرد.

وی در راستای سه ساله شدن هنرستانها در سال تحصیلی آینده و توجه به مسائل پیش رو ، از جمله، انسانی ، فضای فیزیکی و امکانات و تجهیزات وپیش بینی های نکاتی ارائه دادند و افزود: از پیشنهادات و انتقادات مدیران در جهت برنامه ریزی استقبال خواهیم کرد.

فرجی ، معاون آموزش متوسطه نیز در ادامه نشست به ارائه راهکارهایی جهت رفع مشکلات پرداخت قبوض ، نحوه دریافت کمک های مردمی و ... پرداخت و زمان آغاز امتحانات نوبت اول را از روز شنبه دوم لغایت بیست و یکم اعلام کرد.

شایان ذکر است ، در بخش دیگری از جلسه ،صحت ، ارزیاب طرح تعالی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر نحوه تشکیل کارگروه طرح تعالی ، تطبیق طرح درس همکاران با طرح درس ملی راجهت مدیران تشریح کرد.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار