حمیدی به پانا خبر داد

نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی/نیاز به بیش از 3 هزار نیرو

تهران (پانا) – معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی، گفت: امیدوار هستیم با تامین اعتبار بتوانیم تجهیزات کلاس‌های درس تربیت بدنی را افزایش دهیم.

کد مطلب: ۶۹۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

مهرزاد حميدي در گفت‌وگو با پانا،‌ با بيان اينكه اكنون 33 هزار معلم تربيت بدني در مدارس فعاليت مي‌كنند،‌ اظهار كرد: با افزايش ساعت تربيت بدني قريب به 3 هزار و 800 نيرو کمبود داریم.

وي ادامه داد:‌ در خصوص كمبود نيروي انساني با وزير آموزش‌وپرورش، ‌دانشگاه فرهنگيان و معاونت نيروي انساني مذاكراتي را داشته‌ايم تا در جذب نيروي دانشجوي دانشگاه فرهنگيان، در خصوص بهره‌مندي از ماده 28 و برگزاري آزمون سراسري سهميه بيشتري براي رشته تربيت بدني منظور شود.

ابلاغ اعتبارات تربیت بدنی به استان‌ها

معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش همچنین اضافه کرد: حوزه تجهیزات به استفاده بهینه از زمان و کیفیت درس تربیت بدنی کمک خوبی می‌کند امسال نیز 3 میلیارد اعتبار به استان‌ها برای تامین تجهیزات تربیت بدنی ابلاغ شده است.

حمیدی افزود: 3 میلیارد اعتبار دیگر توسط سازمان نوسازی ابلاغ می‌شود، 8 میلیارد دیگر نیز به خزانه برای ابلاغ فرستاده شده و 40 میلیارد اعتبار دیگر نیز از محل ارزش افزوده پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی اشاره کرد: باید تلاش کنیم تا تاخیر در تخصیص‌ها به حداقل برسد اکنون 14 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات وسایل ورزشی به استان‌ها ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار