همایش بزرگ تجلیل از خیرین حوزه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به پاس نکوداشت تلاش خیرین حوزه سلامت استان همایش بزرگ تجلیل از این عزیزان در تهران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۸۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه وبیوراحمد، امین اله بابویی در نشست هم اندیشی با مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان برای هماهنگی و برنامه ریزی باشکوه این همایش، برلزوم توجه به خیرین، خصوصا خیرین حوزه سلامت به عنوان سرمایه های مادی و معنوی در استان تاکید نمود و افزود: این همایش در راستای قدردانی از زحمات این عزیزان به زودی در تهران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تجلیل از خیرین نوع دوستی که در این چند سال با کمک آنها به نظام سلامت در استان به امکانات مناسبی در بخشهای مختلف از جمله بیمارستان ها، مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت دست یافته ایم، مهم ترین هدف برگزاری این همایش است.

بابویی، هدف دیگر برگزاری چنین همایش مهمی را توجه خیرین کشوری در جهت کمک به نظام سلامت در استان عنوان و اظهار کرد: با هماهنگی هایی که توسط رابطین ما در تهران با افراد و خیرین شناخته شده کشوری صورت گرفت، امیدواریم بتوانیم از کمک های آنها برای ساخت و تجهیز بخش های بهداشتی و درمانی استفاده کنیم.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان از تلاش های بی دریغ مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان در جهت جلب خیرین و کمک به نظام سلامت تقدیر و تشکر کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان نیز در این نشست ضمن آمادگی مجمع خیرین سلامت استان برای همکاری در برگزاری این همایش، اذعان نمود: کمک های شایسته ای توسط خیرین سلامت استان از سال های گذشته تا به حال صورت گرفته که امیدواریم با همراهی آنها بتوانیم در مناطق محروم استان خدمات مناسبی در بخش سلامت ارائه دهیم.

سالار جوکار خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با معرفی نقاط محروم استان و نیازمندی این مناطق در جهت توسعه عدالت در بخش سلامت در تمام نقاط استان قدم های استواری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار