امام جمعه شهرری:

سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل فریاد عدالت‌خواهی ملت ایران بود

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرری گفت: سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را فریاد عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت ایران بود و رئیس جمهور در سخنرانی‌های خود ثابت کرد که ملت ایران خواهان صلح و آرامش در جهان است.

کد مطلب: ۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزاش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ری افزود: رئیس‌جمهوری در سخنرانی خود در نیویورک مواضع کشورمان را به گوش همگان رساند و قدرت نرم جمهوری اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی بیان کرد و قدرت‌های پوشالی جهان را در هم شکست .

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام هنوز در خشم خود علیه اهانت کنندگان به رسول اکرم (ص) به سر می برد تصریح کرد: نباید بگذاریم این آتش خشم در برابر اهانت کنندگان به اسلام و پیامبر اکرم (ص) خاموش شود و باید هر روز در یکی از استان ها و شهرستان های کشور راهپیمایی برگزار شود .
وی افزود: اگر چه دلهای ما بر اثر این اهانت جریحه دار است، اما این حرکت پیام عاشورای حسینی (ع) را دلهای ما زنده کرد و عمق دلدادگی مردم مسلمان را نسبت به پیامبر اکرم (ص) نشان داد .
وی با تبریک فرا رسیدن روز 13 مهر، روز نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در کشور قدردانی کرد گفت: نیروی انتظامی باید مظهر دیانت، اقتدار و هوشیاری در جامعه باشد .
وی افزود: هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای مرور و بازنگری فعالیت یک‌ساله این نیرو، تقویت نقاط قوت، رفع نقیصه‌ها و کاستی‌ها و نقاط ضعف آن است و تلاش شبانه‌روزی این عزیزان و ایجاد امنیت و نظم اجتماعی موجب اعتماد و دلگرمی مردم و در نتیجه مشارکت آنان در تحقق اهداف امنیتی کشور خواهد شد و توانمندی و اقتدار بیشتر پلیس را به دنبال خواهد داشت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حفظ صداقت و راستی در تمام اعمال زندگی تاکید کرد و اذعان داشت: در حال حاضر در سطوح مختلف جامعه شاهد بی‌صداقتی برخی افراد هستیم و این در حالی است که این دنیا سرای گذر است .

وی در پایان گفت: اقشار مختلف جامعه باید از دوران جوانی با حفظ چشم خود از آفات دنیوی زمینه رعایت تقوای الهی را مهیا کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار