معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

موفقیت در عرصه های گوناگون نیازمند تحول در شیوه های جدید آموزشی است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: موفقیت در عرصه های گوناگون نیازمند تحول در شیوه های جدید آموزشی است.

کد مطلب: ۶۸۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رسول صادقی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دبیرستان فرزانگان دوره اول ناحیه دو تبریز گفت: در سند تحول بنیادی آموزش و پرورش هدف پرورش دانش آموزانی نخبه با اخلاق، معتقد توام با سلامتی جسمی و روانی می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه سه محور مهم در امر پژوهش" سلامت - تحقیق-آموزش" است، گفت: در کنار مسائل علمی باید به رشد جسمی و روحی نیز پرداخت.

وی با بیان اینکه دانشگاه تبریز معدن استعدادهای درخشانی همچون سردار شهید مهدی باکری می باشد، افزود: شهدای گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس با تکیه بر علم و دانش در عرصه های نظامی و دفاعی از میهن عزیزمان پاسداری کردند.

صادقی در پایان متذکر شد: موفقیت در عرصه های صنعتی ، پزشکی ، و ... زمانی حواصل خواهد شد که شیوه های جدید آموزشی ما متحول شود.

جعفر راستگوی در ادامه این مراسم گفت: پژوهش استخراج، استنباط و رسیدن به حقیقت و کنه مسئله است .

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو تبریز با اشاره به اینکه انسان ذاتا یک حقیقت جو و پژوهشگر به دنیا آمده است، افزود: در سایه معرفت وعقل بوده که در طول تاریخ ما شاهد این چنین انسانهای فرهیخته ای بوده ایم.

راستگوی در پایان تصریح کرد: کشوری توسعه نمی یابد مگر اینکه هر روز نسبت به روز قبل به یک حقیقت جدید دست پیدا کنند.

شایان ذکر است که در پایان مراسم، از پژوهشگران دانش آموز دبیرستان فرزانگان دوره اول با اهدای جوایزی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار