معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

برگزاری المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری سومین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان و در مدارس دوره متوسطه دوم استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۷۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: این المپیاد در کلیه دبیرستان های دوره دوم متوسطه نظری و بین دانش آموزان رشته های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام المـــپیاد از تاریخ 96/09/18 الی 96/09/25 و از طریق درگاه الکترونیکی www.oly.medu.ir (سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی) صورت می گیرد؛ گفت: زمان برگزاری مرحله اول المپیاد 6 بهمن ماه 96 می باشد.

نامدار به منابع آزمون این المپیاد نیز اشاره کرد و گفت: زیست شناسی سال دهم و یازدهم رشته علوم تجربی، شیمی سال دهم و یازدهم رشته علوم تجربی، آمار سال یازدهم رشته ریاضی فیزیک، فیزیک سال دهم و یازدهم رشته ریاضی فیزیک و کتابچه تکمیلی سلول های بنیادی می باشد که از طریق پایگاه اینترنتی www.isro.isti.ir قابل دریافت است.

به گفته نامدار این المپیاد در سه مرحله به صورت متمرکز برگزار می‌شود به صورتی که آزمون مرحله اوّل در سطح حوزه‌هاي اجرايي تعيين شده در سراسر کشور و آزمون مرحله دوّم در مرکز استان برگزار شده و برگزیدگان این مرحله، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده، به مرحله سوّم یا اردوی تابستانی راه یافته و پس از آن نفرات برگزیده مشخص خواهند شد.

شایان ذکر است؛ در صورت برگزاری المپیاد بین‌المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، تعدادی از حائزین رتبه اوّل کشوری به عضویّت تیم ملّی جمهوری اسلامی ایران در اين المپياد در‌می‌آیند و در اوّلین دوره این رقابت علمی شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار