محمود مشحون در گفت و گو با پانا:

استعفا دادم تا بسکتبال آسیب نبیند/وزیر پیشنهاد حضور در اتاق فکر را داد

رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال علت استعفا خود از این سمت را تبعیت از قانون و جلوگیری از آسیب دیدگی بسکتبال ایران در مجامع بین المللی عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۸۶۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

محمود مشحون در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره قطعی شدن جدایی‌اش از فدراسیون بسکتبال گفت: من همیشه و همه جا تابع قانون بودم و هستم. پیش از این هم گفته بودم که هر زمانی که باید از فدراسیون بسکتبال بروم یک لحظه هم تامل نخواهم کرد و این کار را انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: شرایطی پیش روی من بود که باید از قانون تبعیت می کردم و از طرفی تصمیمی می گرفتیم که در جوامع بین المللی بسکتبال آسیب نمی دید به همین خاطر با استعفای خودم این ماجرا را پایان دادم. هدف من در طی سالهای مدیریتم در فدراسیون همیشه موفقیت بسکتبال ایران بوده و امیدوارم از این به بعد هم شاهد موفقیت‌های بیشتر بسکتبال ایران در رقابت های آسیایی و جهانی باشیم.

رئیس سابق فدراسیون بسکتبال در پایان درباره انتخاب سرپرست برای فدراسیون و همچنین حضورش به عنوان مشاور در اتاق فکر وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: من استعفای خودم را در اولین فرصت تقدیم وزارت ورزش کردم و سرپرست جدید هم برای فدراسیون تعیین شد تا کار را برای برگزاری انتخابات و معرفی رئیس جدید آغاز کند. در مورد حضورم به عنوان مشاور باید بگویم این پیشنهاد از سوی وزیر ورزش و جوانان داده شد که همکاری ام را با وزارت ورزش و جوانان در اتاق فکر ادامه دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار