استاد حوزه علمیه اسلامشهر :

پیام برگزاری یادواره های شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

استاد حوزه علمیه اسلامشهر گفت: پیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ولایت است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۸۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستان های تهران ، حجت الاسلام مصطفی حیدری از استاتید حوزه علمیه اسلامشهر در یادواره شهدای22 شهید شهرک ضیاءآباد اسلامشهر که به همت پایگاه شهید زارع و با حضور مهدی اردلانی، معاون فرهنگی بنیاد شهیدو امور ایثارگران اسلامشهر، خانواده‌های معظم شهدا، مردم و مسئولان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا توسط جوانان فرهنگ شهادت را زنده نگه می‌دارد .

وی ادامه داد: می‌توان با دست خالی و اعتقاد به خدا و ایمان راسخ نیز در برا بر قدرتمندان ایستاد و به پیروزی رسید که در دوران دفاع مقدس نیز این‌گونه بودیم .

مهدی اردلانی ،معاون فرهنگی بنیاد شهیدو امور ایثارگران اسلامشهر در حاشیه این یادواره نیزبا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار دشت: پیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ولایت است .

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه کنونی ما پاسداری از آرمان‌ها و خون شهدا است، آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا از دیگر اهداف برگزاری این یادواره‌ها است .

معاون فرهنگی بنیاد شهیدو امور ایثارگران اسلامشهر با اشاره به رشادت شهدا تصریح کرد: شهدا مایه سربلندی، افتخار و عزت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیورمردان، پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار