همزمان با دهه آخر ماه صفر:

آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد در کلاس درس "گام های عاشقی" حاضری می زند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد اظهار کرد: در اجرای طرح گام های عاشقی، فرهنگ سازی را از جمله اولویت ها قرار داده ایم.

کد مطلب: ۶۸۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، سومین جلسه ی هماهنگی جهت اجرای برنامه های طرح "گام های عاشقی" با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه سه و مدیران مدارس مجری این طرح در محل اتاق جلسات برگزار شد.
منصوره شریف الحسینی اظهار کرد: طرح گام های عاشقی به منظور خدمت رسانی به زائران علی ابن موسی الرضا (ع) در دهه ی آخر صفر با همکاری آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام می شود.
شریف الحسینی خبر داد: امسال 8 آموزشگاه از آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد در امر خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در اجرای طرح " گام های عاشقی" همکاری می کنند.
وی افزود: این طرح با مشارکت مدیران، معلمان، انجمن اولیا و مربیان، سازمان و تشکل های دانش آموزی، مسئولان اداره آموزش و پرورش و جمعیت خدمتگزاران انجام می شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ از وظایف آموزش و پرورش یک کشور می باشد، گفت: اجرا و مشارکت آموزش و پرورش در طرح گام های عاشقی از نقطه نظر فرهنگ سازی برای دانش آموزان، اولیا، فرهنگیان و زائران امام رضا (ع) ارزشمند است و همکاران را به انجام فعالیت های خلاقانه ترغیب کرد.
در ادامه جلسه، مدیران مدارس مجری طرح گام های عاشقی به تشریک مساعی و ارائه گزارشی از فعالیت ها و پیش بینی های انجام شده در جهت برگزاری بهینه و میزبانی شایسته از زائران امام مهربانی ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار