چهارمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی برگزار شد

چهارمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی با حضور ۳۲۰نخبه بسیجی از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از قم، دانش آموزان بسیجی و نخبه ایران اسلامی در جهت تحقق آرمان های انقلاب و برای نشان دادن آمادگی خود در چهارمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری شرکت کردند و در این اجلاسیه توفیق دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را کسب کردند.
فاطمه قمری یاوند رئیس مجمع فاطمی کنگره ملی بسیج دانش آموزی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پانا قم بزرگ ترین هدف کنگره را تمرین برای ظهور و انشاالله ایجاد زمینه های ظهور عنوان کرد.
وی افزود: شخصا بنده کنگره را و به طور کلی بسیج دانش آموزی را بخشی از مسیر زمینه سازی ظهور دیدم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر رضایت اعضا از شما و بالعکس بیان داشت: دوستان بسیار پرتلاش، متدین و انقلابی هستند و گاهاََ از ما هم پیشی گرفته اند؛ بنده و سایر اعضای هیئت رئیسه نیز تمام سعی و تلاشمان را برای پاسخ به خواسته های آنها کرده ایم، انشالله مورد توجه و عنایت حضرت آقا و امام زمان (عج) باشیم.
قمری یاوند اظهار داشت: تاکید ما بر شناخت بیشتر افرادی چون شهید بهشتی و شهید دیالمه است و البته مطالعه و تفکر در کتب شهید مطهری که جریان ساز است؛ معتقدم که میشود ریشه های انقلاب را در کتب شهید مطهری پیدا کرد و بعد از این مرحله کار جهادی و انقلابی، به گفته جاوید الاثر احمد متوسیان که《تا انتهای افق،بسیجی باید تلاش کند و هر وقت که به انتهای افق رسید،حق استراحت دارد》 اگر با همین بینش کار کنیم انشالله به اهداف متعالی خواهیم رسید.
/ زهرا ابراهیمی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار