نیازآذری در واکنش به مرگ ۱۵ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس

چطور در حوادث رانندگی فقط راننده مقصر شناخته می‌شود؟

حسین نیازآذری رییس مجمع نمایندگان مازندران در واکنش به مرگ 15 نفر از مسافران حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه گفت: «چطور در این‌گونه حوادث فقط راننده مقصر شناخته می شود؛ حال آنکه مجموعه‌ای از مسوولین و دستگاه‌هایی که اجازه حرکت خودرو را می‌دهند باید پاسخگو باشند.

کد مطلب: ۶۸۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حسین نیازآذری در واکنش به حادثه‌ی واژگونی اتوبوس تهران_گنبد در محور سوادکوه که به کشته شدن 15 نفر و زخمی شدن 23 نفر منجر شد، ضمن بیان تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان خواستار اهتمام بیشتر وزارت راه و شهرسازی و پلیس‌راه برای کاهش حوادث جاده‌ای شد.

نماینده مردم بابل و دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از بی توجهی به حوادث جاده‌ای از دستگاه های مرتبط بالاخص وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا خواست گزارش این حادثه را در نخستین جلسه کمیسیون عمران مجلس ارائه کنند.

نیازآذری با اشاره به نقش عوامل انسانی و نقص فنی خودرو در حوادث جاده ای خواستار اعمال مقررات سخگیرانه و نظارت شدیدتر برای کاهش تصادفات شد و گفت: «چطور در این‌گونه حوادث فقط راننده مقصر شناخته می شود حال آنکه مجموعه ای از مسوولین و دستگاه‌هایی که اجازه حرکت خودرو را می‌دهند باید پاسخگو باشند. تا کی باید نقص فنی و عامل انسانی این همه فاجعه در کشور به وجود بیاورد.»

رییس مجمع نمایندگان مازندران از خدمات نیروهای امدادی در این حادثه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار