تاریخچه مطبوعات همدان درخشان است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تاریخچه مطبوعات همدان، تاریخچه درخشانی است.

کد مطلب: ۶۷۹۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، میزگرد «بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان» با حضور انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکبخت استاندار همدان، محمدی مدیرکل محیط زیست استان همدان، آزادیخواه نماینده مردم ملایر و نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و... در محل برپایی نمایشگاه سراسری مطبوعات برگزار شد.

فاضل عبادی در این نشست با بیان اینکه تاریخچه مطبوعات همدان قابل توجه است، اظهار کرد: نخستین روزنامه استان همدان با عنوان «عدل مظفری» در زمان قاجار در همدان منتشر می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه پیش از انقلاب اسلامی ٥٠ نشریه در استان همدان منتشر می شد، افزود: در حال حاضر بیش از یکصد نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری در استان همدان فعال هستند.

استاندار همدان هم در این نشست رسانه ها را چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم دانست و گفت: در این جایگاه مهم، رسانه ها باید منصف، صادق و قابل اعتماد باشند.

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه قلم رسانه باید پاک باشد تا مردم به آن اعتماد پیدا کنند، افزود: دولت تدبیر و امید برای رسانه و نقد رسانه‌ای احترام قائل می‌شود؛ تا جایی که ما در استان همدان اعلام کرده‌ایم مدیران دولتی از هیچ رسانه ای شاکی نشوند.

وی در ادامه از ظرفیت‌های همدان برای جذب سرمایه‌گذار و تأثیر رسانه ها در این حوزه گفت و خاطرنشان کرد: همدان همه ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را داراست و رسانه‌ها با معرفی این پتانسیل‌ها باید بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار