راه اندازی اورژانس هوایی در نیشابور

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با موافقت وزارت بهداشت اورژانس هوایی در نیشابور راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی. محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور، در حاشیه دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور و اعضای شورای اداری شهرستان از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت : به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در مسیر زائرین امام رضا(ع) ، حجم انبوه مسافرین و بروز حوادث جاده ای متعدد، ضرورت استقرار پایگاه اورژانس هوایی در نیشابور احساس می شد که با همت مسئولان دانشکده و شهرستان این موضوع به نتیجه رسید.

محسن عظیمی نژاد با تشکر از مسئولین سیاسی و اجرایی شهرستان اظهار داشت : در طی دوساله تلاشهای بسیاری برای استقرار اورژانس هوایی در نیشابور شده است و انشالله با اقدامات انجام شده بزودی اورژانس هوایی در نیشابور راه اندازی می شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: در اورژانس هوایی مهمترین اقدام، کوتاه کردن زمان انتقال است که با این اقدام امیدواریم در خدمات رسانی به زائرین و مسافرین و مردم عزیز شهرستانهای نیشابور و فیروزه گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به هوشیار بودن در موضوع پدافند غیرعامل اضافه کرد: بایستی گوش به زنگ باشیم زیرا که بلایا چه به صورت طبیعی و چه به صورت انسان ساخت خبر نمی کند، لذا دانشکده علوم پزشکی نیشابور در این زمینه اقداماتی از جمله پیگیری ایستگاه موتورلانس جهت یکی از تقاطع های اصلی شهر، برگزاری کارگاه های پدافند غیر عامل در طی سال، سیستم ارتباط سیار اینترنتی، سیستم واکی تاکی، خودروی پست فرماندهی، پیگیری خودروی آزمایشگاه اورژانس سیار و ...انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار