راه پیما بیان کرد؛

اجرای برنامه های فرهنگی دانش آموزی برای مقابله با دولت آمریکا

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران از برگزاری مسابقات فرهنگی برای مقابله با سخنان سخیف ترامپ خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، علیرضا راه پیما در خصوص ویژه برنامه های روز دانش آموز عنوان کرد: پس از اظهارات دولت آمریکا و در صدر آن ترامپ، برنامه های فرهنگی ویژه روز دانش‌آموز و مقابله با سخنان رئیس جمهور آمریکا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پنج برنامه اصلی برای اجرا داریم که به مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ابلاغ شده همچنین 2 برنامه نیز به طور بین المللی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران گفت: برگزاری مسابقه دانش‌آموزی بین المللی نقاشی ویژه دوره ابتدایی، برگزاری مسابقات هنری و ادبی نقاشی، طراحی، شعر و داستان کوتاه و وبلاگ ‌نویسی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی ویژه دوره اول و دوم متوسطه، برگزاری مسابقه بین المللی بهترین نامه به دبیرکل سازمان ملل و ارسال بهترین جمله برای محکومیت سخنان نامناسب ترامپ از طریق ارسال به سامانه ارتباط مردمی به شماره 09121540640 در دستور کار قرار گرفته است.

راه پیما بیان کرد: دانش آموزان برای شرکت در مسابقات بخش بین الملل می توانند آثار خود را به پست الکترونیکی tehran@tedu.ir ارسال کنند.

وی یادآور شد: مسابقات بین المللی در بخش انگلیسی سامانه اداره کل آموزش و پرورش تهران بارگزاری شده که تاکنون استقبال قابل قبولی نیز از آن شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار