برگزاری آیین تجلیل از مربیان ورزش صبحگاهی در اسلامشهر

، در مراسم تجلیل از مربیان ورزش صبحگاهی ، سرپرست شهرداری اسلام‌شهر گفت: توسعه ورزش یکی از اهداف چهار ساله شهرداری است که باید به آن پرداخته شود.

کد مطلب: ۶۷۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناشهرستانهای تهران ،سرمدی در این رابطه افزود: متاسفانه ورزش همگانی در حوزه بانوان در سطح کشور از ضعف های متعددی برخوردار است و نبود امکانات، عدم امنیت بانوان ورزشکار و از سوی دیگر نداشتن یک پایگاه تفریحی و ورزشی و یا پارک بانوان از مواردی است که باید بیشتر به آنها رسیدگی شود .

وی تصریح کرد: انتظار می رود با حضور چند عضو شورای شهر که خود از مربیان و یا قهرمانان ملی و فراملی هستند شاهد آن باشیم که در سال های آتی به مراتب از این ضعف ها کاسته شده و توجه بیشتری به حوزه ورزش بانوان شود .

سرمدی با خاطرنشان کردن اینکه احداث و تجهیز فضاهای ورزشی باید توسط کارشناسان ورزشی صورت گیرد اظهار داشت: با وجود کاستی در فضاهای ورزشی در تلاش هستیم که پروژه هایی که در این خصوص قرار است به انجام برسد با تجهیزات کامل و بناهای استاندارد انجام شود تا در آینده مجبور نباشیم هزینه های مازاد برای اصلاح آن صرف کنیم .

وی اظهار کرد:شهرداری به عنوان دستگاه اجرایی و شورای شهر به عنوان یک دستگاه ناظر باید به صورت تخصصی وارد عمل شوند تا دیگر بودجه ای جداگانه برای جبران خطا در پروژه ها هزینه نشود .

سرپرست شهرداری اسلام‌شهر همچنین با اعلام خبر افزایش حقوق مربیان ورزشی گفت: مربیان ورزش صبحگاهی که یکی از ستون های سلامت جامعه هستند بدون چشم‌داشت مالی به وظایف خود عمل می کنند که شهرداری نیز با افزایش حقوق آنها و در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات بیشتر قدردان آنها خواهد بود زیرا که تلاش این عزیزان برای سلامت و پویایی جامعه است .

شایان ذکر است ، در این مراسم که مصطفی سالاریان، رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و امور بانوان شورای اسلامی شهر اسلام‌شهر، کریم نایبی، امین اسدی و ایوب علایی دیگر اعضاء شورای اسلامی شهر،سرمدی، سرپرست شهرداری اسلام‌شهر، عظیمی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و چراتی، مدیر حوزه ورزش شهرداری اسلام‌شهر حضور داشتند، از مربیان حاضر در مراسم با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار