همایش بزرگ همیاران پلیس درسالن شهیدشهابیان کاشمربرگزارشد

همایش بزرگ همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در کاشمر به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد و از افرادی که در رواج فرهنگ ترافیک در شهر با نیروی انتظامی همراهی می‌کنند تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۶۷۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، همایش بزرگ همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در تالار شهید شهابیان شهر کاشمر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشمر ، پلیس راهور و اداره آموزش‌وپرورش شهر کاشمر برگزار گردید.
در این همایش فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشمر و تنی چند از پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان کاشمر و همچنین ریاست شورای شهر و معاونین اداره آموزش و پرورش یعقوب گل محمدی و کاظم شیردل حضور داشتند.
ابوالقاسم باقری فرمانده نیروی انتظامی در سخنان خود گفت که اجرای طرح همیار پلیس در افزایش فرهنگ ترافیک نقش بسیار مهمی دارد و با اجرای طرح همیاران پلیس دانش آموزان در کاهش تصادفات جاده‌ای سهیم بوده‌اند.
در این مراسم از همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک شهر کاشمر تقدیر به عمل آمد و همچنین دانش آموزان با اجرای سرود و خواندن دکلمه از رشادت ها و فداکاری های پرسنل محترم نیروی انتظامی و پلیس راهور قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار