مهر عاطفه ها،حرکتی در جهت نهادینه سازی فرهنگ انفاق است

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی، در آیین نمادین مهر عاطفه ها گفت: مهر عاطفه ها،حرکتی در جهت نهادینه سازی فرهنگ انفاق است

کد مطلب: ۶۷۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور آیین استانی مهر عاطفه ها در فرهنگسرای مصلی نژاد آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد مقدس برگزار شد.
براتعلی منصوریان معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با تدبیر مدیران اموزشگاه ها و با همکاری انجمن اولیا مدارس مبالغی که در این برنامه ها جمع می شود در مرحله اول در همان مدرسه واگر در آن مدرسه دانش آموز نیازمند نبود در مدارس همجوار توزیع می شود.
وی ادامه داد: بیش از اینکه به مسائل اقتصادی این حرکت بیاندیشیم مسائل فرهنگی و تربیتی ان برای ما اهمیت دارد، همان طور که در قرآن آمده است انسان به نیکویی نمی رسد مگر اینکه از انچه که دوست دارد انفاق کند.
وی ادامه داد: در این برنامه ها دانش اموزا انفاق کردن و دیگران را در شادی خود سهیم کردن را تمرین می کند امام علی علیه السلام فرمود ارزش انسان به ان چیزی است که دوست دارد . ما دوست داریم دیگران هم در رفاه باشند و دانش اموزان با این بخشندگی قدر رو ارزش خود رو بالا می برند و انشا الله بتوانیمبه تعدادی از دانش اموزان کمک کنیم وآنها را خوشحال کنیم.

وی گفت: شما دانش اموزان عزیز هم به همنوعان توجه دارید و در منش های پیشتازان نیز مقدم داشتن دیگران آمده است.

علیرضا شکیبا مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد نیز ضمن خیر مقدم گفت : اموزش و پرورش به صورت ویژه به نیاز های دانش اموزان توجه دارد.
وی افزود: هدف این مراسم ها توسعه فرهنگ احسان و نیکو کاری در بین دانش اموزان است.
دانش اموزان عزیز که از خانواده های متمکن و متوسط به بالا هستند باید به دانش اموزان نیازمند توجه داشته باشند تا دانش اموزان مشکل دار با ارامش خاطر به تحصیل بپردازند.
شکیبا گفت: توجه دادن جامعه به حمایت از دانش اموزان نیازمند و تمرین نیکو کاری و نوع دوستی از اهداف برنامه مهر عاطفه ها است است.انشا الله به کمک یکدیگر فضایی ایجاد کنیم تا همه دانش اموزان بدون هیچ دغدغه به تحصیل بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار