مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

جشنواره‌ بازی‌های ‌بومی محلی کودکان در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته ملی کودک جشنواره‌ بازی‌های فکری و بومی محلی کودکان استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،هاجر جمادیه در جلسه شورای برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته ملی کودک در اردبیل اظهار کرد: شعار این هفته با عنوان "هر کودک نشانی خداست..." بوده که همزمان با آن برنامه‌های اجرایی با محوریت آموزه‌های عاشورا برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به برنامه‌های هفته کودک در اردبیل بیان کرد: همکاری شهرداری اردبیل در زمینه نصب بنر در مناطق مختلف شهری با موضوع گرامیداشت هفته ملی کودک و برگزاری انجمن شاعران و محفل ادبی با موضوع عاشورا با همکاری سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این برنامه‌ها است .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل افزود: حضور دانش‌آموزان مدارس در مراکز فرهنگی هنری کانون با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان و بازدید رایگان دانش‌آموزان و اعضای کانون پرورش فکری استان همراه با اولیای آن‌ها از موزه‌ها و اماکن تاریخی با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان نیز برای این هفته در نظر گرفته شده است .

جمادیه از تهیه و اهدای جعبه کمک‌های اولیه به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم در خصوص حفظ بهداشت و سلامت برای کارکنان و اعضای کانون توسط سازمان توسط بهداشت و سلامت استان ارائه خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار