راهیابی 22مربی قصه گوی فارس به مرحله کشوری جشنواره بین المللی قصه گویی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: با پایان یافتن داوری مرحله حوزه ای بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی، برگزیدگان بخش مربیان استان فارس معرفی شدند.

کد مطلب: ۶۷۱۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، زهرا افتخاری از را ه یابی 22 تن از مربیان برگزیده قصه گویی در بخش حوزه ای به مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی هم زمان با هفته ملی کودک در فارس برگزار شد که از مجموع 75 قصه گوی شرکت کننده در بخش مربیان، 22 مربی موفق شدند به مرحله استانی این رویداد فرهنگی راه پیدا کنند .

وی هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به‌عنوان یک واسطه تربیتی، ارتقای کمی و کیفی فعالیت قصه‌گویی در مراکز فرهنگی کانون، ایجاد زمینه لازم برای ارتقاء دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه گویان ایرانی و خارجی و کارشناسان و اساتید حوزه قصه و قصه گویی و احیای سنت قصه گویی با حضور اقشار مختلف قصه گو در جشنواره همچون پدربزرگ و مادربزرگ ، مادران ، نوجوانان عنوان کرد .

افتخاری در پایان یاد آور شد: مرحله منطقه ای این جشنواره طی روز های 19 و 20 مهرماه سال جاری و با حضور قصه گویان راه یافته به مرحله استانی، طی دو روز در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس برگزار می شود .

مرحله منطقه ای بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور نفرات برتر از سراسر کشور ، آبان ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار