آذرکیش به پانا خبر داد

ثبت نام 174هزار هنرآموز در کاردانش/گرایش به این شاخه افزایش یافته است

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رشد ثبت نامی ها در شاخه کاردانش، گفت: تاکنون تعداد هنرآموزانی که در شاخه کاردانش ثبت نام کرده اند 174 هزار و 555 نفر است.

کد مطلب: ۶۷۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت و گو با خبرنگار پانا، در خصوص تعداد دانش آموزانی که در شاخه کاردانش ثبت نام کرده اند،اظهار کرد: ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد نشان از رشد ثبت نام در شاخه کاردانش نسبت به سال گذشته دارد.

وی ادامه داد: تاکنون اطلاعات 870 هزار و 553 دانش آموز پایه نهم به پایه دهم در سامانه سناد ثبت شده است.

آذرکیش با اشاره به اینکه هنوز اطلاعات 100 هزار دانش آموز وارد سامانه سناد نشده است، تصریح کرد: تعداد دانش آموزانی که در شاخه کاردانش ثبت نام کرده اند 174 هزار و 555 نفر است.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: با وجود اینکه ثبت اطلاعات دانش اموزان در سامانه سناد تمام نشده است، بیش از 25 هزار نفر افزایش ثبت نام در شاخه کاردانش نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی همچنین اضافه کرد: این افزایش تعداد در شاخه کاردانش معادل 20.5 درصد از کل دانش آموزان پایه دهم و در شاخه فنی و حرفه ای 142 هزار و 627 نفر معادل 16.38 درصد است.

آذرکیش با تاکید بر اقبال زیاد خانواده ها و دانش آموزان به سمت شاخه کاردانش، اشاره کرد: قطعا با تکمیل اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان در سامانه سناد گرایش به شاخه کاردانش بیشتر خواهد شد.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی ثبت نام دانش آموزان در شاخه کاردانش به اتمام می رسد؟، اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان به پایان رسیده اما معمولا تا 15 آبان ماه یا حتی قبل از این تاریخ اطلاعات تمام دانش آموزان در سامانه سناد ثبت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار