معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی :

دانش آموزان، نیازمند همدلی مردم در مراسم مهر عاطفه ها هستند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مراسم مهر عاطفه ها را فرصت مناسبی برای کمک به دانش آموزان نیازمند و گسترش روحیه انفاق عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۷۰۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در جلسه ستاد هماهنگی مهر عاطفه ها ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و با بیان این که واقعه عظیم عاشورا یک پیام و یک پیامد دارد، اظهار داشت: مبارزه با ظلم مهمترین پیام امام حسین(ع) برای ما مسلمانان است و جدایی اسلام اموی با اسلام علوی پیامد عاشورا بود.

وی با اشاره به تغییر ارزش ها و انحرافات در دوره های مختلف در جهان اسلام ادامه داد: عاشورا برای همه ما مسلمانان تقویت کننده باورهای دینی و عقاید اسلامی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ماه محرم را فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر نسل نوجوان با آرمان های اسلام عنوان کرد و ادامه داد: اگر قیام مختاربعد از واقعه بزرگ کربلا نبود حماسه عاشورا ابتر می ماند.

وی با بیان این که وظیفه ما گفتمان سازی است، اضافه کرد: سعی و تلاش، تعهد و صداقت را باید در نسل نوجوان نهادینه کنیم و مراسم مهر عاطفه ها فرصتی برای تحقق این امور است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت مرکز نیکوکاری تربیت وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همه آحاد جامعه و به خصوص جامعه آموزش و پرورش باید بدانند که مرکز نیکوکاری تربیت توسط وجوهات جمع آوری شده فرهنگیان و دانش آموزان فعالیت می کند.

علمی ادامه داد: مراسم مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور 19 مهرماه با شعار "مهر در انتظار همدلی" در مدارس استان به منظور تامین مایحتاج، پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند به رسم دیرینه هر سال برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار