عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی:

پانا می‌تواند ظرفیت‌های دانش‌آموزی کشور را در جهت فرهنگسازی قرار دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی گفت: باید با کمک پانا از ظرفیت های همکاری دانش آموزان سراسر کشور درجهت فرهنگسازی در محیط های آموزشی و کمک به ارتقاء علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی مدارس بهره برداری کنیم.

کد مطلب: ۶۶۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

سید علی اصغر باختر در گفت وگو با خبرنگار پانا اظهارکرد: در مجلس دانش آموزی تعدادی از نمایندگان دارای سابقه خبرنگاری هستند و این افراد می توانند مسئولیت ارتباط میان مجلس دانش آموزی و خبرگزاری را عهده دار شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس دانش آموزی ارائه دهنده آراء جمعیت 13 میلیونی دانش آموزان کشور هستند و بر مسائل و مشکلات این حوزه اشراف کامل دارند می توانند منبع و مرجع مناسبی در تولید اخبار دانش آموزی و تهیه گزارش یا یادداشت در زمینه رویدادهای مدارس و مطالبات دانش آموزان باشند.

نماینده مجلس دانش آموزی گفت: این جمعیت بالای دانش آموزی و در کنار آن جمعیت بالای یک میلیون نفری فرهنگیان می تواند پتانسیل خوب و بالایی برای تولید محصولات خبری داشته باشد که در صورت ایجاد پوشش مناسب خبری در این بخش می توانیم علاوه بر خواسته ها و مطالبات جامعه دانش آموزی، ایده ها و پیشنهادهای این قشر را به سیاستگذاران حوزه تعلیم و تربیت انتقال دهیم و از ظرفیت های همکاری دانش آموزان سراسر کشور درجهت فرهنگسازی در محیط های آموزشی و کمک به ارتقاء علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی مدارس بهره برداری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار