بلیت سینماها در همدان نیم‌بها می‌شود

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت روز ملی سینما و همزمان با سراسر کشور بلیت سینماهای همدان از ١٩ شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس (٧ مهرماه) نیم‌بها است.

کد مطلب: ۶۶۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، مجید فروتن اظهار کرد: برنامه سینماهای اعلام شده و علاقمندان با توجه به سانس های پیش بینی شده می توانند بلیت فیلم های مورد نظر خود را به صورت نیم بهاء تهیه کنند.

بر این اساس برنامه‌های سینما بهمن ملایر، قدس و فلسطین همدان در آخرین روزهای شهریورماه از سوی سینماهای موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز دفتر همدان اعلام شد.

همزمان با هفته سینما فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» در سانس‌های ١٠:٣٠، ١٢:٣٠ و ١٥:٣٠ و فیلم سینمایی «من و شارین» در سانس‌های ١٧:٣٠، ١٩:٣٠ و ٢١:٣٠ در سینما قدس همدان اکران می‌شود.

سینما فلسطین همدان در سالن یک فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» را در سانس‌های ١٠:٣٠، ١٢:٣٠ و ١٤:٣٠ و فیلم سینمایی «تابستان داغ» در سانس‌های ١٦:٣٠ ، ١٨:٣٠ و ٢٠:٣٠ اکران می‌کند.

در سالن شماره ٢ سینما فلسطین فیلم سینمایی «سارا و آیدا» در سانس‌های ١٠، ١٢، ١٥، ١٧، ١٩ و ٢١ به روی پرده می‌رود و «اگزما» از سینما (هنر و تجربه) شنبه و دوشنبه ساعت ٢١ به روی پرده می‌رود.

سینما قدس همدان در سالن یک فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» را در سانس‌های ١٠:٣٠، ١٢:٣٠ و ١٥:٣٠ و فیلم سینمایی «من و شارین» را در سانس‌های ١٧:٣٠، ١٩:٣٠ و ٢١:٣٠ اکران می‌کند.

سالن شماره دو سینما قدس نیز «رگ خواب» را در سانس‌های ١٠، ١٢ و ١٥، ١٧، ١٩ و ٢١ برای علاقه‌مندان اکران خواهد کرد.

سینما بهمن ملایر این روزها فیلم سینمایی «سارا و آیدا» را در سانس‌های ١٠، ١٢، ١٥، ١٩ و ٢١ به روی پرده خواهد داشت و «بیست و یک روز بعد» را در سانس‌ ١٧ سینما بهمن اکران می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار