سرنوشت هر جامعه در مدرسه رقم می خورد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: سرنوشت هر جامعه در مدرسه رقم می خورد و باید با دوری از شعار و تعارف، مسایل آموزش وپرورش را با جدیت پیگیری کنیم.

کد مطلب: ۶۶۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا در کاشان، علی رسول زاده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: باید با توجه دی به مباحث این شورا، تصمیمات اساسی ج برای بهبود کیفیت آموزش و مسائل پرورشی و اخلاقی دانش آموزان اتخاذ کرد.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش، یکی از مهمترین شوراهای شهرستان است که مدیریت شهری خودش را ملزم می داند تا بر اساس تعهدات و توافقات با آموزش و پرورش همکاری های همه جانبه را انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکلات آموزش و پرورش در کوتاه مدت، به نتیجه نمی رسد ومجموعه شواری شهرو شهرداری کاشان آمادگی خدمت رسانی در زمینه توافقات و مصوبات خود را دارند.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان تاکید کرد: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در سرنوشت جامعه، برای اولین بار کارگروه آموزش و پرورش در شورای اسلامی شهر کاشان با حضور دو عضو شورا و مسوولان این اداره برای شناسایی مسایل و اجرای مصوبات آن تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: امسال 50 مدرسه این شهرستان با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال ( 550میلیون تومان ) اعتبار تعمیر وتجهیز می شوند که سه میلیارد ریال آن( 300 میلیون تومان) آن کمک خیرین و انجمن اولیا بوده است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان گفت: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و اجرای طرح باشگاه کوچک کتابخوانی ، امسال چهارهزار جلد کتاب در مدارس این شهرستان توزیع می شود.

مصطفی جوادی مقدم افزود:برای اولین بار در سال گذشته تفاهم نامه ای برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بین دو اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ وارشاد کاشان منعقد شد که توانستیم با اختیارات کامل صبحگاه کتاب را در مدارس برگزار کرده که این امر مورد تقلید شهر بزرگی همچون شیراز قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار