نجات معجزه‌آسای دو چترباز از سقوط مرگبار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از سقوط دو چترباز در ارتفاعات وردیج در شمال غرب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا، با اعلام سقوط دو چترباز بر کابل‌های فشار قوی برق گفت: در ساعت ۹:۲۱ دقیقه امروز صبح دو چترباز که با یک چتر در ارتفاعات جاده وردیج شمال غرب تهران پرواز می‌کردند، روی کابل‌های فشار قوی برق تهران سقوط می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر ورزشکاران زیادی برای چتربازی به این منطقه می‌روند، اظهار داشت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند. این دو چترباز به صورت بسیار خطرناکی در ارتفاع ۸۰ متری بین زمین و آسمان معلق بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اضافه کرد: برای اینکه آتش‌نشانان بتوانند وارد عمل شوند در ابتدا باید برق کابل‌های فشار قوی توسط عوامل اداره برق آن‌جا قطع و ایمن‌سازی انجام شود. آتش‌نشانان در حال نصب کارگاه بودند تا بتوانند به چتربازان دسترسی پیدا کنند که این دو چترباز به طور ناگهانی سقوط کردند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه این دو چترباز با بقایایی چتری که همراه‌شان بود، سقوط کرده و با ضرب کمتری به زمین برخورد کرده بودند، تصریح کرد: آتش‌نشانان به محل سقوط این دو چترباز رفتند و خوشبختانه این دو چترباز به طرز معجزه‌آسایی زنده بودند.

وی ادامه داد: این دو مرد چترباز از ناحیه پا و کمر دچار مصدومیت شده بودند و با توجه به اینکه شرایط انتقال آن‌ها بسیار صعب‌العبور بود، آتش‌نشانان با احتیاط آن‌ها را منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به تذکرات و هشدارهای قبلی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر حوادث اینچنینی زیاد شده و آتش‌نشانی بارها اخطار داده است ارتفاعات شهران و وردیج به دلیل وجود دکل‌های برق فشار قوی ناایمن است اما متاسفانه بازهم ورزشکاران به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار