مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز:

مردمی کردن انجمن خیرین مسکن‌ساز اولویت اصلی است

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گفت: مردمی کردن انجمن و پرهیز از هرگونه وابستگی‌های اداری اولویت اصلی انجمن خیرین مسکن‌ساز است.

کد مطلب: ۶۶۱۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،کیومرث سلکی افزود: استان اردبیل دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی برای جذب افراد نیکوکار با هدف تامین سرپناه برای اقشار فاقد مسکن است .

وی با تاکید بر شناسایی و جذب اردبیلی‌های مقیم تهران تصریح کرد: بیشترین افراد خیر و دارای استطاعت مالی استان اردبیل در پایتخت هستند و می‌توانند بازوی توانایی برای تامین مسکن به خانواده‌های فاقد سرپناه باشند .

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز از هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز استان و هیئت امنا خواست تا از ستاره‌های ورزشی استان مثل علی دایی، حسین رضا‌زاده و افراد دیگر که می‌توانند در این راه انجمن را همراهی کنند، بهره‌مندی لازم را داشته باشند .

سلکی با تاکید بر مردمی کردن انجمن و پرهیز از هرگونه وابستگی‌های اداری، انتخاب رئیس هیئت مدیره و اعضای آن را منوط به اشرافیت و توانمندی خیرین دانست و گفت: در برخی از استان‌ها که انجمن خیرین مسکن‌ساز زیر نظر دستگاه یا سازمانی فعالیت کرده، تامین کننده اهداف و برنامه‌های آن سازمان یا دستگاه اجرایی بوده است .

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گزارشات حاصل از انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل را مثبت و دارای امتیازهایی که در کمتر استانی دیده شده دانست و افزود: این روند نشانگر صمیمیت و صداقت تلاشگران است که برای خشنودی و جلب رضای الهی کار کرده‌اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار