ملی پوشان جوان فوتبال ایران در راه سه سفر خارجی

مدیر تیم جوانان،برنامه اردوها و دیدارهای تدارکاتی آتی این تیم را اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۵۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بهزاد آزاد،مدیر تیم جوانان ایران در این باره عنوان کرد:اردوی تیم جوانان از روز 10 شهریور در هتل المپیک آغاز خواهد شد و این تیم روز 16 شهریور برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی راهی عمان خواهد شد.
وی افزود:بر این اساس،تیم جوانان در روزهای 18 و 20 شهریور دو دیدار مقابل جوانان عمان برگزار خواهد کرد.طبق برنامه تنظیم شده،کاروان تیم جوانان روز 22 مرداد از عمان به کشورمان مراجعت خواهد کرد و بازیکنان به مدت سه روز استراحت خواهند کرد.
مدیر تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد:دور جدید تمرینات تیم جوانان از رور 25 شهریور آغاز می شود و تیم روز 28 شهریور،راهی ارمنستان می شود.دو بازی دوستانه هم در ارمنستان تدارک دیده شده که روزهای 29 و 31 شهریور برگزار می شود.کاروان تیم جوانان ایران روز اول مهر به ایران بازمی گردد.
آزاد افزود:اردوی بعدی پس از بازگشت از ارمنستان از 5 مهر آغاز می شود و به مدت 10 روز تمرینات پرفشاری برگزار خواهد شد.این تیم 15 مهر به تورنمنت کافا در تاجیکستان می رود و روز 28 مهر در بازگشت،چند روزی استراحت خواهد بود و اردوی متصل به اعزام از سوم آبان آغاز می شود و سرانجام تیم روز هفتم آبان ماه به رقابت های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار