اختتامیه کلاس های تابستانی کانون شهید دستغیب دیر برگزار شد

کانون شهید دستغیب دیر به عنوان پایگاه اصلی اوقات فراغت شهرستان دیّر، برنامه های خود را از ابتدای تیرماه آغاز کرد و در ۱۸ مرداد به کار خود خاتمه داد.

کد مطلب: ۶۵۸۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دیر ، مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید دستغیب در این زمینه گفت: این کانون با تلاش و خلاقیت مربیان مجرب، همراهی و همدلی عوامل اجرایی موفق به ارائه خدمات در ۲۰ رشته مختلف هنری ،آموزشی و ورزشی شد .

خانم ثابت افزود: کانون شهید دستغیب در تابستان ۹۶، پذیرای حدود ۳۰۰ عضو در رده های مختلف سنی از جمله خردسالان ، دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف و والدین بود .

وی خاطرنشان کرد: هنرجویان و کار آموزان از کلاس های مختلف کانون در رشته های نقاشی، طراحی، کاردستی خلاق، تقویت ذهن و خلاقیت خردسالان، روان خوانی قرآن، کامپیوتر، خوشنویسی، خیاطی، آشپزی، فن بیان و مجری گری، رباتیک، ژیمناستیک، شطرنج، بدمینتون، والیبال و.... استقبال نمودند .

ثایت اظهار داشت: در پی اتمام فعالیت های کانون، جشن اختتامیه برگزار گردید. در این آیین علاوه بر اجرای برنامه های شاد و خلاقانه از سوی دانش آموزان و اعضا کانون؛ از مربیان، دانش آموزان و والدین برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد .

وی در مورد برنامه های جانبی کانون نیز گفت: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله شطرنج، بازدید از اماکن تاریخی شهرستان دیر، اردوی تفریحی شیراز، برگزاری کارگاه آموزش خانواده ویژه والدین، و کلاس های مهارت های زندگی ویژه دختران عضو کانون از جمله ی این برنامه ها بوده است .

مدیر کانون شهید دستغیب دیّر بیان داشت: لازم به ذکر است کانون شهید دستغیب دیر تا پایان سال ۹۶ _ ۹۵ موفق به ثبت نام و عضویت پذیری حدود ۴۲۵ نفر از دانش آموزان درسامانه همگام شده است .این اعضا در ۲۵ رشته مختلف هنری، آموزشی و ورزشی شرکت نموده اند .

وی افزود: علاوه بر این کانون در سال جاری پذیرای حدود ۲۰۰ عضو در رده های سنی خردسالان و والدین بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار