تقدیر از آزادگان شاغل در استانداری با حضور معاونان استاندار

به مناسبت سالروز ورود آزادگان، معاونان استاندارسیستان و بلوچستان با حضور در اتاق کار آزادگان شاغل در استانداری با تبریک این روز، از رشادت ها و استقامت آنان در دوران اسارت تقدیر کردند.

کد مطلب: ۶۵۵۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با دو تن از آزادگان شاغل در استانداری با تبریک 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان گفت: روحیات و بزرگ منشی بعضی از اسرای جنگ تحمیلی در مدت اسارت در زندانهای رژیم بعث، نقش موثری در انسجام میان سایر اسرا داشته است.

علی اصغر جمشیدنژاد اظهار داشت: اسارت دوران مهمی از زندگی آزادگان دفاع مقدس را شامل شده که برای حفظ و تعالی نظام جمهوری اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه نثار کردند لذا همگان وظیفه داریم که این ارزشهای انقلابی را در جامعه پاس بداریم.

وی افزود: آزادگان در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه دشمنان مقاومت کردند و برای همیشه ماندگار شدند.

معاون استاندار بیان کرد: بیست و ششم مردادماه فرصت مغتنمی برای یادآوری خاطرات استقامت و صبوری کسانی است که برای دفاع از دین و ناموس خود راهی جبهه های جنگ شدند.

وی ادامه داد: آزادگان ارزشمندترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند.

در دیدار با دو آزاده سرافراز« عباسعلی راشکی» و«حسین فخری» شاغل در استانداری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، معاون امنیتی و انتظامی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار