مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نی ریز:

رشد 11 درصدی مساعدت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز از کسب رتبه دوم استانی طرح ایتام در سال 1395 خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

امیر باوند پوری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس گفت: این اداره در سال 95 موفق به کسب رتبه دوم استانی در طرح اکرام ایتام شده است.

امیر باوند پوری در ادامه با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نی ریز در جمع آوری مساعدت های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در سال 1395 به ایتام و خانواده های نیازمند طرح محسنین، شهرستان نی ریز در رتبه دوم استان قرار گرفته است،

وی افزود: طی چهار ماه نخست سال جاری حدود 1600 نفر حامی در طرح اکرام و بیش از 1030 نفر حامی در طرح محسنین وجوه نقدی خود را به صورت ماهیانه به حساب ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز کرده اند.

وی افزود: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان، به منظور تضمین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص به نام یتیم پس انداز می شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تامین هزینه های اشتغال، مسکن و ازدواج آنان قرار گیرد.

باوندپوری یادآور شد: همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیرین دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نی ریز تصریح کرد: نیکوکاران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهانه و معمول، حمایت های غیر نقدی در زمینه تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک های درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت برای کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده دار شوند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نی ریز همچنین گفت: مساعدت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین طی چهار ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 11 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: مردم نوع دوست شهرستان نی ریز در صورت تمایل می توانند با حضور در دفتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد در شهرستان و یا تماس با شماره تلفن های 53834004-53834007 در این طرح ها ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار