در گفت و گو با پانا؛

نماینده تهران: دولت یازدهم کشور را بر ریل پیشرفت و توسعه قرارداد

نماینده مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم علیرغم همه تلاش های خود شاید نتوانست شرایط مطلوبی را ایجاد کند اما توانست با آوار برداری مشکلات گذشته را تا حدی حل کند و کشور را بر ریل پیشرفت و توسعه قرار دهد .

کد مطلب: ۶۵۰۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا بادامچی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: دولت آقای روحانی در دولت اول، کشور را در شرایط بحرانی از نظر اقتصادی، سیاسی و روابط بین المللی تحویل گرفت.

وی افزود: دولت یازدهم با همه فراز و نشیب هایی که داشت اما نمره مطلوبی را از نظر بهبود شرایط اقتصادی ، سیاسی و روابط بین الملل دریافت می کند.

نماینده مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظاراتی هم از دولت یازدهم بود که برآورده نشد البته با توجه به فشارها و شرایط موجود کشور بیش از این اجازه نمی داد که دولت بتواند در عرصه های مختلف فعالیت کند .

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم آواربرداری در مسائل مختلف گذشته را به خوبی انجام داد و توانست کشور را بر ریل پیشرفت و توسعه قرار دهد .

وی ادامه داد: گروه ها و احزاب مختلف باید از بحث های داخلی پرهیز کنند تا بتوانیم با همدلی و اتحاد کشور را بسازیم زیرا گروه بندی های سیاسی نباید باعث تفرقه و مرز بندی در کشور شود .

نماینده مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید علیرغم تلاش های دولت یازدهم هنوز هم با مشکلاتی مواجه باشیم اما باید سعی کنیم با همدلی این مشکلات را از پیش روی کشور برداریم .

وی اضافه کرد: همه گروه ها باید با توجه به منافع ملی مشکلات را شناسایی و از پیش رو بردارند. یکی از مهمترین موضاعات مشکل معیشت خانواده ها است با توجه به اینکه تورم از نظر فرمول پایین آمده اما هنوز دریافتی حقوق بگیران به اندازه هزینه ها نیست و این مشکلاتی است که اگر حل نشود ممکن است کشور را به بحران بکشاند بنابراین باید با تعامل بین المللی و با اتکا به توان داخلی مشکلات را حل کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار