درخشش اصفهانی ها در مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانش آموزان کشور

مسئول انجمن دو و میدانی آموزشگاه های استان اصفهان از موفقیت تیم های دو و میدانی متوسطه اول و دوم استان اصفهان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، مسئول انجمن دو و میدانی آموزشگاه های استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : تیم دو و میدانی مقطع متوسطه دوم استان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور که در سنندج برگزار شد با 758 امتیاز موفق به کسب مقام اول تیمی و تیم متوسطه اول با 668 امتیاز موفق به کسب مقام دوم تیمی گردید.
ابراهیم رحیمی در ادامه گفت : استقبال دانش آموزان کشور از مسابقات دو و میدانی بی نظیر بود به طوریکه در دوره متوسطه اول و دوم رکورد حضور 29 استان برای اولین بار در این دوره از مسابقات به ثبت رسید.
ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان و سرپرستان و عوامل اجرایی مسابقات اظهار کرد : استان اصفهان در دو مقطع متوسطه اول و دوم در این مسابقات شرکت کرده بود که در هر دو مقطع موفق به کسب مقام گردید.ضمن اینکه در مسابقات انفرادی نیز دانش آموزان استان اصفهان موفق شدند صاحب 2 مدال انفرادی در مقطع متوسطه اول و 2 مدال انفرادی در مقطع متوسطه دوم شوند. شایان ذکر است که آقایان رسول رحمانی و علیرضا صالحی در مقطع متوسطه اول و آقایان حسن فخرالدینی و حسین باقری در مقطع متوسطه دوم این تیم ها را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار