مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

درخشش دانش آموزان استان کردستان در مسابقه ملی توانمند

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : دانش آموزان استان در دومین مسابقه ملی توانمند و هشتمین جشنواره فناوری نانو با کسب عناوین برتر خوش درخشیدند .

کد مطلب: ۶۴۵۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : در مراسمی که با حضور وطنی معاون توسعه فناوری دفتر ریاست جمهوری در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد از دانش آموزان و طرح های برگزیده استان در زمینه مسابقه ملی توانمند ، فناوری نانو و پژوهش سراهای دانش آموزی تجلیل شد .

وی گفت : در دومین مسابقه ملی توانمند و در بخش سطح آبگريز گروه دانش آموزان مهنا سجادى ، آذين بينايي و سيده زهرا حسينى از ناحيه ٢ سنندج موفق به کسب رتبه دوم كشورى شدند .

قربانی به موفقیت نمایندگان استان در هشتمین جشنواره دانش آموزان فناوری نانو نیز اشاره کرد و گفت : در این جشنواره طرح هاي دانش آموزان فرناز رضايى، ثنا آغه ويسى، كوثر الماسيان و طرح محمد سبحان مرادي هر دو طرح از ناحيه دو سنندج و طرح فاطمه احمدزاده از سقز به مرحله نهایی کشوری این جشنواره راه یافت .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره به موفقیت پژوهش سراهای دانش آموزان استان اظهار داشت : در فعالیت آزمایشگاه توانا ، پژوهش سراى دانش آموزی ناحيه دو سنندج رتبه چهارم كشورى و پژوهش سراى خاتم الانبياء قروه رتبه هشتم کشوری را از میان 65 پژوهش سرای دارای آزمایشگاه نانو کسب کردند .

رشید قربانی با تبریک این موفقیت ارزشمند از تلاش و زحمات مدیران آموزش و پرورش و مسئولین پژوهش سراهای دانش آموزی ناحیه دو سنندج ، سقز و قروه و همه دست اندرکاران امر تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار