افتخارآفرینی دانش‌آموزان ایلام در مسابقه ملی توانمند

ایلام (پانا) - مدیر پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام گفت پس از دو مرحله رقابت علمی کشوری در مرحله نهایی استان ایلام،3 برگزیده به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند که در پایان 2 روز رقابت فشرده فرزندان استان بر قله‌های موفقیت ایستادند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان ایلام در مسابقه ملی توانمند

سید سعدالله نبوی نژاد اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقه ملی توانمند به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در استان تهران از سوم تا پنجم آذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد که پس از دو مرحله رقابت علمی کشوری در مرحله نهایی این رقابت استان ایلام سه دانش آموز برگزیده را به مرحله نهایی این دوره از مسابقات اعزام نمود که در پایان دو روز رقابت فشرده و نزدیک فرزندان استان بر قله های موفقیت ایستادند.

نبوی نژاد افزود: در این دوره، ۴۲ نفر منتخب به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها راه یافتند که در دو محور عمومی و تخصصی دانش آموزان به رقابت پرداختند.

پس از پایان مسابقه و با برگزاری اختتامیه جشنواره، نمایندگان استان در قالب تیم های زیر موفق به کسب مقام کشوری چهارمین مسابقه ملی توانمند شدند.

تیم ژینوس - عسل ضیایی از شهرستان ایلام مقام اول کشوری، تیم نانوآموزان زاگرس - سید دانیال موسوی و محمدحسین یاسمی مقام دوم کشوری را به دست آوردند.

رییس اتحادیه عامفای کشور همچنین این موفقیت بزرگ را که حاصل تلاش مدرس پژوهش‌سرا، مریم عبداللهی، دانش آموزان کوشا و حمایت خانواده های این عزیزان است، به جامعه استان ایلام تبریک گفتند.

لازم به ذکر است بهمن سال گذشته (1399) مرحله مقدماتی مسابقه ملی توانمند با حضور ۷۰۰ دانش آموز شرکت کننده دختر و پسر از سراسر کشور انجام شد که بر اساس برنامه زمانبندی فعالیت های آزمایشگاهی خود را در منزل انجام داده و گزارش فعالیت ها را ارائه کردند.

راه های ارتباطی برای شرکت در این رویداد به این شرح است.
وب سایت: psi1.ir
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ - ۰۸۴

خبرنگار: معصومه آستوی و مایسا قصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار