در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

ارتقاء 200 خوابگاه دانشجویی رتبه 3 و 4 در سال جاری

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تجهیز و تعمیر خوابگاه های دانشجویی در ایام تعطیلات دانشگاه ها خبر داد و گفت: در سال جاری حدود ۲۰۰ خوابگاه رتبه ۳ و ۴ را با مشارکت دانشگاه به سطوح بالاتر ارتقا می دهیم.

کد مطلب: ۶۴۴۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

یزدان مهر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه وجه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها در تابستان سال جاری به دانشگاه ها پرداخت شده است، اظهارداشت: اعتبارات در نظر گرفته شده طی دو مرحله به دانشگاه ها پرداخت می شود که در مرحله اول توانستیم بیش از 100 میلیارد تومان را به این موضوع اختصاص دهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم همچنین با بیان اینکه ارتقای خوابگاه های رتبه ۳ و ۴ نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: ارتقای خوابگاه های فرسوده با مشارکت دانشگاه ها صورت می گیرد تا اسکان دانشجویان در سال تحصیلی آینده بدون دغدغه انجام شود. در سال جاری حدود ۲۰۰ خوابگاه رتبه ۳ و ۴ را با مشارکت دانشگاه به سطوح بالاتر ارتقا می دهیم.

وی افزود: اتفاقات خوبی در بخش خوابگاه های دانشجویی در حال انجام است به طوری که علاوه بر تجهیز و تعمیر خوابگاه ها، احداث 200 خوابگاه جدید نیز در دستور کار قرار دارد که از ظرفیت خیرین خوابگاه ساز در این مسیر استفاده خواهد شد و در نهایت کمبود فضاهای خوابگاهی در دانشگاه های کشور جبران می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار