استاندار مازندران در ديدار با اعضای خانه مطبوعات

خانه مطبوعات مشكلات حوزه رسانه و مطبوعات را شناسایی و اولویت‌بندی کند

استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشكلات حوزه رسانه و مطبوعات را شناسايی و اولويت بندی کند و برای حل اين مشكلات راهكار ارائه دهد.

کد مطلب: ۶۴۴۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، ربيع فلاح جلودار در ديدار با اعضای جديد خانه مطبوعات مازندران امانت داری و تقوای رسانه ای را یک اصل برای ماندگاری رسانه دانست و گفت: رسانه ها پل ارتباطی مستحکم و مطمئن بین مردم و مسئولان هستند و با برقراری این ارتباط دوسویه می‌توانند بهترین خدمت را به جامعه خویش بنمايند

وی از رسانه ها خواست تا با تشريح موفقیت های دولت، اميد بخش و اميد آفرين باشند و افزود: نبض اطلاع رساني جامعه در دست خبرنگاران و رسانه است و اين ظرفيت مي تواند به انسجام و اتحاد جامعه كمك بزرگی نمايد.

مقام عالی دولت در استان گفت: خانه مطبوعات با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مشكلات حوزه رسانه و مطبوعات را شناسايي و اولويت بندي نموده و براي حل اين مشكلات راهكار ارائه نمايد .

استاندار مازندران به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات به صورت مجازی اشاره كرد و گفت: با برگزاری انتخابات به صورت الكترونيكی بسياری از حاشيه‌ها و چالش‌ها در تشكيل خانه مطبوعات مرتفع شد ولی بايد زمينه مشاركت همه افراد را فراهم كرد.

استاندار مازندران خواستار هدايت رسانه ها به سمت و سوي توسعه همه جانبه استان شد و گفت: شبكه هاي مجازي با وجود همه پيشرفت ها نتوانسته اند جايگزين رسانه‌های مكتوب شوند.

وی ادامه داد: بايد انتقاد پذير باشيم چرا كه بسياري از انتقادات سازنده و تاثير گذار هستند و مديران از رسانه ها به عنوان مشاور امين استفاده كنند.

وی با اشاره به ضرورت پيگيری رسانه‌ها برای تحقق برنامه هاي توسعه‌ای استان گفت: در بحث منطقه آزاد پيگيری‌های جدی صورت گرفت و انتظار داريم همه حمايت كنند تا اين مطالبه جدي مردم محقق شود.

استاندار مازندران همدلی و هم‌افزايی همه رسانه هاي استان را براي توسعه استان خواستار شد و گفت: مطبوعات استان براي تقويت همدلي و انسجام در استان گام بردارند.

فلاح از خانه مطبوعات خواست تا برای آموزش خبرنگاران و ارتقاء سواد رسانه ای برنامه راهبردی ارائه نمايند و افزود: يكي از اهداف اصلي خانه مطبوعات كمك به ارتقاء كمي و كيفي مطبوعات است كه انشاالله محقق شود

وی بر توجه به اقتصاد رسانه و حل مشكلات صنفي اعضاء تاكيد كرد و گفت: برای برگزاری باشكوه مراسم 17 مرداد روز خبرنگار همه دستگاهها و نهادها همكاری كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار